Teknik Meransangkan Wanita

Thursday 27 October 2011


Cumbu rayu sebelum bersetubuh adalah suatu usaha membangkitkan nafsu berahi wanita agar bersiap-sedia untuk mencapai kenikmatan bersama dalam bersetubuh.Kenikmatan itu dapat dicapai oleh suami isteri bilamana nafsu berahi keduanya telah memuncak dan kemudian disusuli dengan memasukkan zakar ke dalam liang faraj ( liang kemaluan ).

Hendaklah ingat bahawa seksual wanita adalah sangat dalam dan lebih luas dari lelaki.Dapat dikatakan seluruh tubuh wanita merupakan sasaran seksual iaitu dari hujung rambut sampai ke hujung kaki.

Jadi daerah-daerah erogen ( bahagian-bahagian tubuh yang sensitif pada rangsangan ) wanita sangat luas tersebar di seluruh tubuh,bibir,tengkuk,daun telinga,buah dada,leher dan masih banyak lagi yang luar biasa perasanya,semua mudah dirangsang.

Oleh kerana letaknya yang tersebar dan kompleks,maka nafsu berahi wanita lambat timbul sehingga ia perlu dibangunkan lebih dahulu sebelum senggama ( bersetubuh ).

Berbeza dengan lelaki,maka daerah erogennya terbatas pada beberapa tempat tertentu sahaja.Oleh sebab itu seseorang lelaki lebih mudah naik nafsu berahinya terutama melalui pandangan matanya.

Keberahiannya cepat sekali terangsang apabila matanya melihat kecantikan bahagian-bahagian wanita yang biasanya tertutup.Rangsangan inilah yang menyebabkan penisnya ( alat kelamin lelaki ) menjadi tegang.

Oleh kerana terdapatnya perbezaan tabiat seksual antara lelaki lelaki dan wanita,maka seorang suami sebelum bersetubuh hendaklah bercumbu rayu.Pertama lakukanlah rayuan dengan kata-kata manis dan mesra,memuji kecantikannya,kemulusan tubuhnya,kata-kata yang menawan hati dan yang sebagainya. Kesemua ini bertujuan untuk mengusik rohaninya agar ghairah untuk melakukan persetubuhan.

Seorang suami haruslah mengetahui bahagian-bahagian tubuh wanita iaitu yang berikut :

1. Bahagian kening

2. Bahagian pelupuk mata

3. Hidung

4. Pipi dan sekitarnya

5. Bahagian tengkuk

6. Bahagian leher

7. Daun dan belakang telinga

8. Payudara terutamanya puting

9. Bibir dan lidah

10. Bahagian dalam mulut

11. Peha dan sekitarnya

12. Ketiak

13. Bahagian perut terutama sekitar pusat

14. Bahagian kemaluan dan bahagian dalam faraj

15. Bahagian tumit

Bahagian-bahagian ini merupakan daerah-daerah erotis yang harus dijadikan perhatian semasa merangsang,samaada di raba,di belai,di cium atau di gosok-gosokkan secara lembut dan mesra.Di sinilah sangat diperlukan kepekaan seorang suami untuk membangkitkan rasa erotis dari isteri sehingga stimulus yang diingini.

Berbagai cara sentuhan seperti meraba-raba, meramas dan sebagainya dengan bersilih ganti dapat membangkitkan rasa kehangatan cinta.Ini di ikuti pula dengan cumbuan serta rayuan yang berguna untuk membangkitkan nafsu berahi isteri.

Cara-cara ini merupakan hal biasa di amalkan di kalangan mereka yang menghargai nilai seni dalam dunia seks.Semua ini merupakan tahap-tahap cumbu-rayu yang mempunyai daya untuk meningkatkan tahap kenikmatan seksual kepada yang seluas-luasnya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP