Nafsu Jimak Wanita

Tuesday 25 October 2011

Tiga tempat nafsu wanita :

1. Nafsu dalam

Nafsu ini ada di dalam faraj,iaitu segala anggota lubang faraj dan otot-otot serta deria rasa yg ada padanya.Untuk membolehkan cepatnya isteri inzal,suami perlu tahu cara memulakan jimak melalui ilmu Makam Yang Lima iaitu lubuk-lubuk untuk dirangsangkan dan ia termasuk memuaskan nafsu dalam.

Ransangan yg kuat dari zakar diperlukan untuk memuaskan semua makan.Lubuk nafsu akan dicari,ia beralih tempat di masa yg berbeza.Cara untuk mencari ialah dengan menusuk kepala zakar sekadar hasyafah ke dinding kiri atau kanan,atas atau bawah sekali tusuk dan berhenti untuk menanti reaksi isteri.

Jika isteri terkejut dengan tusukan itu,nafsu itu berada di dalam.Jimak harus dimulakan dari makam yg berkaitan hingglah isteri inzal di makam itu.

2. Nafsu Luar

Ia berada pada kawasan kelentit,urat jarum serta bibir dalam faraj isteri.Kenakan zakar disitu dan gentel kelentit hingga isteri inzal.Setelah dia inzal diperingkat ini barulah senggama diteruskan.

3. Nafsu badan

Terletak di buah dada dan sekitarnya.Ramas atau jilat buah dada isteri hingga dia inzal.Baru teruskan senggama.Jika semua kaedah tak ada hasil,maka ransang sekaligus ketiga-tiga nasfsu sambil berdayung maka akan cepatlah isteri inzal

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP