Teransang Bila Tengok Gambar Perempuan Seksi

Thursday 3 November 2011


SAYA bermasalah rangsangan seks yang terlampau.Jika melihat gambar atau video perempuan seksi,saya akan terangsang dan melakukan onani.Bolehkah doktor memberi panduan cara melegakan rangsangan seks itu selain daripada onani kerana saya masih bujang?

ZUL
Kuala Lumpur

Anda jenis lelaki mudah terangsang seksual.Ini bukan kelemahan anda dan fitrah semula jadi semua makhluk Tuhan.Tahukah anda,bukan anda seorang yang mudah mencapai rangsangan seksual dan langsung melepaskan perasaan dengan melakukan onani.

Ramai lelaki dan perempuan muda seperti anda melakukan perbuatan itu,lebih-lebih lagi jika mereka terbabit pergaulan bebas dan tonton cakera padat video atau laman web lucah.

Anda mungkin boleh jangka jika anda teruskan perbuatan itu,satu hari nanti anda akan teringin untuk lakukan sesuatu yang lebih hebat atau terlampau seperti melakukan seks rambang.

Jika sampai ke tahap itu,anda tidak akan teragak-agak untuk meneruskan perbuatan itu.Anda akan menjadi ketagih dengan perbuatan itu jika tidak ketagih kepada amalan onani dan akhirnya anda akan terjebak kepada hubungan seks rambang walaupun sudah berkahwin atau jika anda kaki onani.

Jika anda hanya tahu onani sebagai cara melegakan perasaan rangsangan seksual,tiada cara yang lebih seronok daripada itu.

Cara lain seperti mandi air sejuk di perigi seperti zaman dulu dan puasa seperti yang disyorkan Islam mungkin tidak menjadi pilihan untuk anda dan orang muda macam anda.Cara yang baik mungkin ialah untuk anda berkahwin.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP